جهان ساخت شارین

ساخت وبلاگ
 

کابینت های گلاس یکی از انواع کابینت های آشپزخانه است که به تازگی بسیار شناخته شده و پر کاربرد است. این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و روکش آن پی وی سی است که باعث ظاهر مدرن و براق آن می شود. ظاهر ساده و مینیمال این نوع کابینت ، آن را برای دکوراسیون مدرن مناسب کرده است . البته سادگی آن باعث می شود با دکوراسیون اکثر خانه متناسب باشد از این رو در بازسازی خانه ، برای تغییر دکور آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است و دارای طیف گسترده ای است که می تواند همه سلیقه ها را در بر بگیرد اما در این میان رنگ هایی هستند که به عنوان پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس شناخته می شوند. کابینت های گلاس سفید ، کابینت های گلاس کرم ، کابینت های گلاس قهوه ای ، کابینت های گلاس طوسی و کابینت های گلاس مشکی از پر فروش ترین کابینت های های گلاس هستند.

کابینت های گلاس سفید

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و می خواهید آن را به آشپزخانه ای دلباز و مدرن تبدیل کنید در انتخاب کابینت های گلاس سفید تردید نکنید. کابینت هایگلاس سفید می تواند آشپزخانه را بزرگتر ، روشن تر و در نهایت زیباتر کند. ظاهر براق کابینت های گلاس می تواند آن را به آشپزخانه ای مدرن بدل کند. نکته ی مثبت دیگر کابینت های گلاس سفید ، این است که این رنگ با بیشتر رنگ های پر طرفدار کابینت های گلاس ترکیب زیبایی را ایجاد می کند و می توان از ترکیب آن با رنگ های دیگری همچون مشکی ، قهوه ای ، طوسی و .... آشپزخانه ای مدرن و منحصر به فرد داشته باشید.

طرح کابینت های گلاس سفید و قهوه ای

کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید خیلی راحت با هر جنس و رنگ کفپوش ست می شود. استفاده از پارکت ، لمینت ، سنگ و سرامیک های تیره رنگ در آشپزخانه هایی با کابینت های گلاس سفید جلوه ی خاصی به آشپزخانه می بخشد. ناگفته نماند کفپوش روشن نیز در آشپزخانه هایی با کابینت سفید اجرا می شود که در صورت همراهی با فرش متناسب و انتخاب مناسب دیگر اجزای آشپزخانه، بسیار جذاب و زیبا است.

مدل جدید کابینت های گلاس سفید

 

مدل جدید کابینت های گلاس سفید

همینطور کار برای انتخاب کاشی های بین کابینتی و چگونه بودن دیوارها خیلی راحت تر است زیرا مانند انتخاب جنس و رنگ کف که هیچ محدودیتی نیست در مورد دیوارها نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. قسمت مهم دیگری که در جلوه بخشیدن به آشپزخانه شما کمک می کند ، صفحه روی کابینت است که می تواند به رنگ سفید یا به رنگ چوب و در طیف رنگی قهوه ای باشد و یا می توان از رنگ دیگری که به صورت ترکیبی در کابینت استفاده شده ، استفاده کرد. همانطور که گفته شد در آشپزخانه با کابینت های گلاس سفید ، انتخاب کاشی ، جنس کف ، دیوارها و صفحه رو کابینتی تا حدود خیلی زیادی گسترده است و این موجب می شود که بتوانید متناسب با سلیقه خود آشپزخانه مدرن و منحصر به فرد خود را داشته باشید. پیشنهاد می شود یخچال ، لباسشویی و سایر لوازم خانگی آشپزخانه با کابینت هایگلاس سفید ، به رنگ مشکی ، استیل ، نقره ای و در کل تیره باشد. هر چند لوازم خانگی سفید نیز زیبایی خود را دارد.

کابینت های گلاس سفید با روکش چوبی

طراحی کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید جزیره

کابینت های گلاس کرم

رنگ کرم یکی از پر طرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس است. از بین رنگ های روشن کابینت های گلاس ، رنگ کرم بسیار گرم و دلپذیر است . برای آشپزخانه های کوچک که بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود این رنگ همچون سفید بسیار پرکاربرد است. استفاده ترکیبی از کابینت های گلاس کرم با رنگ های دیگر می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. این رنگ برای آشپزخانه های بزرگ هم مناسب است. مهمترین نکته در مورد این رنگ این است که طیف گسترده ای از رنگ ها با این رنگ ست می شود و می تواند ترکیبی زیبا به وجود بیاورد.

مدل کابینت های گلاس کرم

مدل جدید کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس مشکی

کابینت های گلاس مشکی به ندرت به صورت یکپارچه برای آشپزخانه استفاده می شود اما استفاده ترکیبی آن بسیار متدوال است . معمولا با کابینت هایگلاس سفید و روشن استفاده می شود و در انتخاب کاشی های بین کابینتی و دیوارها باید به رنگ و جنس آن توجه کرد. انتخاب رنگ روشن به عنوان کاشی و دیوار پوش آشپزخانه می تواند تضاد رنگ زیبایی را به وجود آورد. استفاده از رنگ مشکی در اشپزخانه به تنهایی مناسب نیست و در صورت تمایل به استفاده از این رنگ بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه از رنگ دیگری به جز مشکی نیز استفاده شود. گروه شارین آرک با سابقه طولانی در زمینه طراحی و اجرای کابینت می تواند به شما کمک کند.

مدل جدید کابینت های گلاس مشکی

مدل کابینت هایگلاس مشکی

کابینت های گلاس مشکی

کابینت های گلاس طوسی و خاکستری

کابینت های گلاس طوسی از رنگ های بسیار پرطرفدار و پر کاربرد است و رنگ خاکستری را به یکی از پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس تبدیل کرده است. این رنگ با رنگ های طیف آبی و رنگ سفید ترکیب فوق العاده ای را می آفریند. اگر قصد داشتن یک آشپزخانه زیبا و مدرن و خاص را دارید که همه آن را بپسندند پیشنهاد ما رنگ طوسی است. استفاده از کابینت هایگلاس طوسی و یا خاکستری در آشپزخانه باید با دانش و آگاهی انجام بگیرد زیرا ممکن است حس افسردگی را القا کند. برای آنکه بتواند از رنگ های زیبا مانند طوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید باید از مشاور و متخصص در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کمک بخواهید. شرکت شارین آرک متخصص در زمینه طراحی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شما در زمینه کمک می کند.

طرح کابینت های گلاس طوسی

کابینت آشپزخانه های گلاس طوسی

کابینت های گلاس طوسی جدید

کابینت های گلاس طوسی تیره

کابینت هایگلاس طوسی

مدل کابینت های گلاس طوسی

مدل کابینت های گلاس طوسی روشن

کابینت های گلاس قهوه ای روشن و تیره

کابینت های گلاس قهوه ای روشن و تیره از جمله رنگ های گرم و لذت بخشی است که حس و حال طبیعت را برای ما تداعی می کند. این رنگ به خانه جان می دهد و برای آشپزخانه نیز بسیار مناسب است. ترکیب کابینت های گلاس کرم و کابینت هایگلاس قهوه ای در آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسد. البته کابینت های گلاس قهوه ای در طیف گسترده ای در بازار موجود است. از کابینت قهوه ای روشن تا تیره همگی جز رنگ های پر فروش به حساب می آیند که بسته به نوع دکوراسیون منزل و آشپزخانه باید انتخاب شود. در انتخاب کابینت های تیره باید به نورپردازی آشپزخانه دقت داشت و می توان با طراحی و اجرای سقف کاذب زیبا همچون کناف کاری سقف آشپزخانه و نورپردازی زیبای سقف ، زیبایی آشپزخانه را دو چندان کرد.

مدل کابینت های گلاس قهوه ای مشکی

مدل کابینت هایگلاس قهوه ای کرم

 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : طراحی کابینت , کابینت های گلاس , کابینت آشپزخانه , کناف کاری , کناف سقف, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 157 تاريخ : 25 / 6 / 1399 ساعت: 13:05

یکی از بخش های مهم در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی طراحی سقف ساختمان می باشد که اگر ما از متریال های مناسب استفاده کنیم جلوه زیبایی به خانه و ساختمان خود خواهیم داد . یکی از متریال های زیبا و بسیار مناسب برای طراحی سقف ( البته در مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد ) که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کناف است که در ادامه توضیحاتی در رابطه با آن خواهیم گفت .

کناف سقف سازه هایی فلزی می باشند که صفحات روکش دار گچی یا سیمانی به آن ها اتصال پیدا کرده که این صفحات به هنگام بازسازی و اجرای دکوراسیون در کنار هم قرار گرفته و بین آن ها با بتونه پر می شود و سطحی صاف ایجاد میکند .

کناف در مکان های دیگری هم کاربرد دارد که از جمله آن ها می توان به کناف کاری دیوار ، کناف پشت تلویزیون ، پارتیشن کنافی ، کناف دکوراتیو و ... اشاره کرد .  

 

موارد اشاره شده در متن بالا از خدمات مجموعه جهان ساخت شارین می باشد که از دیگر خدمات مهم این شرکت میتوان به طراحی کابینت آشپزخانه اشاره کرد . 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : کناف , کناف سقف , بازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی کابینت آشپزخانه, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 188 تاريخ : 25 / 6 / 1399 ساعت: 13:03

بازسازی ساختمان فرآیندی است که طی آن بخش های فرسوده ساختمان ترمیم شده و چنانچه فردی خواهان تغییر در مدل منزل یا ساختمان خود باشد می تواند از آن استفاده کند . کناف کاری سقف و دیوار ، بازسازی آشپزخانه ، طراحی کابینت آشپزخانه و ...از جمله مواردی است که در بازسازی تاثیر به سزایی دارد . بعد از آن که ساختمان بازسازی شد فرد می تواند اقدامات لازم برای طراحی دکوراسیون داخلی را انجام دهد . 

برای دریافت مشاوره می توانید به سایت شارین مراجعه کرده یا با شماره 91007005-021 تماس حاصل نمایید . 

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی ساختمان , کناف , کناف سقف , بازسازی آشپزخانه , طراحی کابینت آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 177 تاريخ : 22 / 6 / 1399 ساعت: 18:08

آشپزخانه قلب هر خانه معرفی می شود و در دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی خانه ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه باید طراحی کابینت آشپزخانه ، کف و سقف آشپزخانه به بهترین شکل و متناسب با هم انجام شوند. طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. سقف اشپزخانه نیز به اندازه کابینت آن مهم است و باید با دیگر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد . سقف های آشپزخانه معمولا از سقف کاذب کناف ، رابیتس ، چوب ، آیینه و یا آسمان مجازی ساخته می شود که از میان آن ها سقف کاذب کناف جدیدترین و رایج ترین روش برای دیزاین سقف است که در اپن آشپزخانه و آرک آشپزخانه هم کاربرد دارد. در ادامه عکس از مدل ها و طرح های جدید سقف کناف آشپزخانه ارائه شده است که شما می توانید از آن ها برای کناف کاری سقف آشپزخانه خود ایده بگیرید. اگر برای آشپزخانه خود به دنیال بهترین طرح کناف سقف آشپزخانه مدرن ، کوچک و جزیره هستید از گروه شارین آرک کمک بخواهید. شما می توانید با شماره تلفن 91007005-021 با شارین آرک در تماس باشید.

طرح جدید سقف کناف آشپزخانه

زیباترین مدل کناف آشپزخانه

سقف کناف آشپزخانه مدرن

جدیدترین طرح سقف کاذب کناف

کناف کاری سقف آشپزخانه کوچک و مدرن

همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید، کناف کاری سقف آشپزخانه باید از اصول خاصی پیروی کند و متناسب با نوع دکوراسیون آشپزخانه و سبک آن متفاوت است. طراحی و اجرای سقف کاذب  آشپزخانه مدرن و کوچک باید به گونه ای انجام شود که با سادگی و مدرن بودن آشپزخانه در تضاد نباشد و از زیبایی اجزای مینیمال در دکور آشپزخانه نکاهد. به عبارتی استفاده از طرح های پر زرق و برق و تجملاتی با جزییات فراوان در کناف کاری سقف اشپزخانه های مدرن نه تنها ظاهر زیبایی برای این گونه آشپزخانه به حساب نمی آید بلکه به دلیل تناقض با سبک آشپزخانه مدرن برای بیننده لذت بخش نیست. همچنین استفاده از طرح برجسته و شلوغ در آشپزخانه های کوچک ، فضا را کوچکتر نشان می دهد و باعث می شود آشپزخانه دلگیر و نا مرتب به نظر برسد.

جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه

کناف کاری سقف آشپزخانه مدرن

کناف جدید سقف آشپزخانه

کناف کاری دیوار آشپزخانه

کناف اپن آشپزخانه کوچک

مدل جدید کناف آرک و اپن آشپزخانه

امروزه بیشتر از کناف برای اپن یا ارک آشپزخانه استفاده می گردد و رابیتس و گچکاری جای خود را به کناف داده است. کناف بسیار سبک تر و کم هزینه تر از رابیتس کاری و گچ کاری است ضمن اینکه سرعت کار اجرا در کناف بیشتر است. همچنین قابلیت استفاده از کناف به صورت طرح های خمیده و گرد و طرح های متنوع باعث استفاده بیشتر کناف در اپن آشپزخانه و کناف کاری آرک اشپزخانه شده است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید کناف آرک آشپزخانه می تواند به صورت ترکیبی نیز باشد. ترکیب کناف و چوب از رایج ترین آن هاست. در این مدل چوب استفاده شده در کابینت ها به صورت ترکیبی با کناف و با نورپردازی زیبا در اپن اشپزخانه استفاده می شود. 

طرح جدید کناف کاری آرک آشپزخانه

انواع مدل های کناف آرک آشپزخانه

طرح جدید کناف اپن آشپزخانه

کناف اوپن آشپزخانه مدرن

سقف کاذب کناف آرک آشپزخانه کوچک

کناف کاری اپن آشپزخانه

مدلهای جدید کناف کاری آشپزخانه

نورپردازی کناف سقف آشپزخانه

کناف قابلیت اجرا در مدل های مختلف ، متناسب با نوع طرح مورد نظر شما را دارد. از این رو می توان مدل ها و طرح های خاص و منحصر به فرد را به همراه نورپردازی زیبا برای هر اشپزخانه متناسب با نوع دکور ، سلیقه مشتری و ... اجرا کرد. در سقف کناف آشپزخانه می توان با کمی خلاقیت نورپردازی زیبایی را خلق کرد که جذابیت اشپزخانه را دو چندان می کند. خصوصا در آشپزخانه های کوچک و یا اشپزخانه هایی که به لحاظ معماری دارای ساختار اصولی نیستند را می توان با نور پردازی زیبا ، دلباز و جذاب کرد. در نورپردازی سقف آشپزخانه می توان از نورهای نقطه ای و نواری استفاده کرد همچنین اگر به نور بیشتری نیاز باشد می توان فضای بزرگی از سقف را به صورت مربع و یا مستطیل و یا هر شکل هندسی دیگری ، برای تامین نور در نظر گرفت که شما در عکس ها می توانید روش های مختلف نورپردازی سقف کناف اشپزخانه را ببینید.

مدل جدید سقف کناف آشپزخانه مدل جدید کناف آرک آشپزخانه مدل مدرن سقف کناف آشپزخانه نورپردازی سقف کناف آشپزخانه نورپردازی جدید کناف سقف آشپزخانه

طراحی و اجرای مدل جدید کناف سقف اشپزخانه

در انتها باید عنوان کرد تعداد مدل ها و طرح های کناف سقف بسیار زیاد است و طراحی و اجرای کناف متناسب با فضای هر آَشپزخانه ، سلیقه و نوع دکور متفاوت است. برای آنکه بهترین و زیباترین مدل سقف کناف آشپزخانه را داشته باشید با گروه شارین آرک در تماس باشید تا طراحان خلاق شارین ، طرح کناف سقف منحصر به فرد و مخصوص به خانه شما را اجرا کنند. با شماره تلفن 91007005-021 با ما در تماس باشید.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی منزل , بازسازی خانه , طراحی کابینت آشپزخانه , طراحی و اجرای سقف کاذب , کناف آشپزخانه , طراحی و اجرای کناف, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 161 تاريخ : 15 / 6 / 1399 ساعت: 20:17

کناف کاری دیوار پشت تلویزیون از جمله موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است. در این مقاله عکس هایی از جدیدترین مدل کناف دیوار ال سی دی و طرح های زیبا از کناف کاری پشت تلویزیون جمع آوری شده است. همچنین نکاتی در خصوص داستن دکور زیبای پشت تلویزیون بیان شده است. شرکت شارین با داشتن تیمی خلاق و به روز می تواند بهترین ایده های طراحی کناف را به شما ارائه دهد تا بتوانید به زیبایی منزل و یا محل کار خود بیافزایید. برای مشاوره در مورد کناف و کناف کاری حرفه ای از طریق شماره تلفن 91007005-021  تماس حاصل فرمایید.

طراحی کناف پشت تلویزیون

کناف کاری دیوار پشت تی وی

کناف پشت دیوار ال سی دیطرح جدید کناف پشت تلویزیون

مدل جدید کناف پشت ال سی دی

طراحی و دیزاین دیوار پشت تلویزیون در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های تغییر دکوراسیون در بازسازی منزل به حساب می آید. طراحی دیوار پشت ال سی دی با کناف ، سنگ آنتیک ، کاغذ دیواری ، چوب و ... زیبای خاصی را به دکوراسیون منزل می بخشد که از این میان استفاده از کناف و کناف کاری دیوار و جای تلویزیون کم هزینه تر است و قابلیت ایجاد هر نوع طرح خلاقانه و جدید را مطابق با دکوراسیون خاص منزل یا محیط اداری دارد. از این رو کناف به بهترین گزینه برای دکور پشت تلویزیون بدل شده است.

کناف جدید دیوار پشت ال سی دیکناف جدید دیوار تی وی

کناف کاری و نورپردازی دیوار پشتی تلویزیون

به نور پردازی دیوار پشت ال سی دی دقت کنید

برای داشتن یک طرح خوب و زیبا برای  دکور دیوار پشت تلویزیون، مهمترین نکته در نظر گرفتن نور پردازی است. دیوار کناف می تواند بهترین امکان را برای داشتن نورپردازی زیبا برای شما به ارمغان بیاورد. همانطور که قبلا گفته شد این نوع دکور قابلیت اجرا در هر طرح و مدلی را دارد و با توجه به آن می توان نور پردازی خاصی برای هر مدل در نظر گرفت. البته باید به این موضوع دقت کرد که میزان نورپردازی به حدی باشد که تماشای تلویزیون را برای بیننده مشکل نکند. استفاده زیاد نور می تواند آزار دهنده باشد.

کناف دیوار پشت ال سی دی

مدل جدید کناف کاری دیوار تلویزیون

طرح کناف دیوار پشت ال سی دی

کناف پشت دیوار ال ای دی

در ترکیب استفاده از کناف و کاغد دیواری ، چوب و ... دقت کنید

اگر قصد استفاده از کناف به همراه دیگر متریال مانند چوب ، سنگ آنتیک و کاغذ دیواری را دارید بهتر است به ترکیب رنگ توجه کنید. به یاد داشته باشید که در صورت استفاده از ترکیب رنگ نادرست حتی در صورت داشتن طرح زیبا دکور لذت بخشی نخواهید داشت. استفاده ترکیبی از متریال همانطور که در صورت طراحی و اجرای درست ، ظاهر متفاوت ، خاص و زیبایی را به محیط می دهد. در صورت عدم هماهنگی رنگ ، جنس و طرح آن می توان به عنوان نکته منفی در دکوراسیون به نظر برسد.

شرکت شارین با داشتن سابقه طولانی در زمینه کناف و کناف کاری حرفه ای در خدمت شماست. شما می توانید با شماره تلفن 91007005-021 با شارین آرک در ارتباط باشید.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : کناف کاری , طراحی دکوراسیون داخلی , کناف سقف , طراحی دکور , بازسازی خانه , بازسازی منزل , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 255 تاريخ : 15 / 6 / 1399 ساعت: 20:15